ABD barış görüşmeleri için yeni tarih verdi

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile teknik düzeyde yürütülen görüşmelerin devam edeceğini belirterek, heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini açıkladı. Resmi bir ziyaret kapsamında Kuveyt’te bulunan Rubio, gündemdeki gelişmelere ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu. Görüşmelerin Tarihi ve Katılımcıları Belirlendi Teknik heyetlerin yeniden bir araya geleceğini ifade eden Rubio, toplantı tarihine ilişkin yaptığı açıklamada, “Teknik heyetler, 29 ya da 30 Haziran’da yeniden bir araya gelecek. Yanılmıyorsam tekrar İsviçre’de olacaklar” şeklinde konuştu. Rubio, teknik düzeyde gerçekleştirilecek bu görüşmelere ABD Dışişleri Bakanlığı ile Enerji Bakanlığı’ndan yetkililerin de katılım sağlayacağını belirtti. Hürmüz Boğazı Açıklaması Kuveyt’teki resmi teması sırasında Hürmüz Boğazı’nın işletilmesiyle ilgili de…